This is it, here I stand, I’m the light of the world, I feel grand, Got this love I can feelAnd I know yes for sure it is real

Heey.
Gud så jag gillar solen.
Nu är farfar och Anita här och fikar lite o firar mig, morbror är ute med båten och kommer och grillar ikväll antagligen. Farmor och morfar kommer nästa vecka fick jag reda på nu. Jag och mamma som gjorde en sån fin trårta! heh
Nu lallar jag iallafall runt i mina nya fina skor och min egen sydda kjol!
Har varit med och lagt i båten osv idag och målat lite så jag tjänar lite pengar!
Nu ska jag i alla fall gå ut en sväng igen tror jag minsan, tänkte bara säga att det är sjukt skönt väder och att jag mår himla bra faktist.
Davve är hemma också(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0