Tonight’s the night night

hej!
Känns som det var länge sen nu. Men det var det ju inte. orkade bara inte blogga igår. Men nu är jag tillbaka!
idag har det varit segt. Först skola tre timmar, sen skulle vi på vandring, as fint var det iaf. 
Sen skjutsade chris hem oss, en av lärarna, gör söt. haha, han typ tutade i varje kurva för att ingen skulle köra på honom, jag skrattade så jag dog när jag klev ut ur bilen, dundersöt. Sen så stannade vi vid hans hus och han pratade med katten,
chris:"är du hungrig?"-
katten: mjao
haha. 
skit kul. Ikväll är det party som gäller! ska fixa mig nu osv, sen efter maten åker vi till staden och jag träffar antonia och klara. NIce
ha det bra mina vänner,
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0