Even if you were a million miles away, I could still feel you in my bed

Yes babes!
Jag har haft en toppen dag idag också, bara njuter av denna vecka! Som sagt blåste det mer än vanligt idag och var rätt jobbigt att sitta på toppen och sätta på bräradan som att snön bara piskade en i ansiktet där jag inte hade halsduken och snö kristalerna bara solg mot glasögonen.. Not good.
Men jag överlevde änu en dag och har också åkt lite skidor! Det var skitkul och det gick jätte bra, men jag föredrar snowboard! Backarna var jätte härliga idag dessutom tycker jag , och imorgon kommer de nog vara bättre ändå som att det antagligen inte är så mycket folk, bytesdag för halv vecka(Y) torsdagar är alltid bäst att åka på, fast sorligt, för då är det inte långtid kvar.. Men det ska bli kanon kul att Evelina kommer idag!
Nü har jag nyss ätit lite osv efter att ha varit nere och simmat i badet, det var skönt. Imorgon ska jag nog åka längd, om jag inte gör något annat kul med evveee:D hihihihi.
Så allt för mig just nu.

Peace SofiaA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0