förlåt, förlåt, förlåt, för allt jag gjort, eller borde har gjort, förlåt, förlåt, förlåt, för allt jag sagt, eller kommer att säga

Hej! 

Är i en sjukbloggsvaka.. har ingen lust att blogga, jag är trött när jag kommer hem efter träningarna på kvällarna och då känns det inte som att mina fingrar och tankar orkarsammarbeta. Men ikväll tänkte jag slänga in ett inlägg, också en bild på hur håret blev.
Men först tänkte jag berätta för er, att jag mår bra! Jag hoppas att ni mår bra.
Idag har jag varit i skolan, började dagen med bowling med klassen som vi vann innebandyturneringen.. bäst är vi.. och jag kommer sakna min klass för nu är det inte alls länge kvar och det känns! Sen var det skola, läxförhör i no, det gick nog hyfsat i alla fall. Så var det typ matte och so och skoldagen var över och jag tog helg! En helg full med förväntningar faktist. Eller ja.. haha. Men jag gick till sjukgymnasten och kännde hur svag foten känndes igen efter min lilla stukning på tisdagsträningen, men det känns inte långt borta från hur bra det var förut i alla fall! Så drog jag hem. Käkade lite och sen bytte jag om, och åkte in p ett härligt spinningpass, gid så duktig man känner sig efter det. Efter att pappa kom o hämtat mig kööpte vi kinamat, mums och sen drog vi hem, åt lite och så hoppade jag i duschen. Sen har jag bara målat naglarna och suttit här, min kväll kommer antagligen spenderas här.. Tänker inte städa ikväll, tar det imorgon förmiddag !
Jaja, nu har jag i alla fall bloggat.. och jusdet. Det senaste inlägget var en gästblogg från mina kära vänner marco och victor..huhu.

Efter!



Före!




Ah, finns inga bilder på längderna när jag klippt mig, men det är rätt mycket kortare tyvärr, men nu är det inte slitet på långa vägar i alla fall!
Nöjd är jag med!

Nu ska jag hitta på ngt annat kul
PeaCe SofiAa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0