I'm still loving you

Hej
Idag ville jag bara sova, ville bara vara hemma, ville bara allt som inte hände typ.
Vaknade och var rätt glad, storebror is home! Tycker det är rätt bra jag. Jag har verkligen saknat honom så kramades lite igår!
Sen idag så var det torsdag i skolan, och utanför också, men ändå. Inte kul dag även om dt gick rätt fort.
Så tog jag 4 bussen hem, lagade kyckling och ris till the famliy. Så blire vofflor ikväll efter träningen, det är ju faktist voffeldagen.. men är så ohungrig och så osugen på allt just nu. heh.
Har just bråkat med mamma också.
gött att det alltid jag som har fel osv.
haha, jag är rättt sur nu:$
I alla fall, taggar träning ikväll som fan. Men ska försöka sluta nu, för kmr angatligen bara gå dåligt om jag har höga fram på mig.



Bara random.
Jag satt och tänkte förut, vad är kärlek? Är det samma sak för alla? Eller olika för dig och dig och dig?
Är kärlek bara en bekräftelse för två människor för att man är så rädd för att vara själv? Finns det något svar? Finns det bevis på att det finns kärlek på riktigt? Är svartsjuka ett bevis, eller är allt bara ett på hitt?
Jag tror att jag har hittat kärlek, jag tror att det är på riktigt och jag tror inte någon annan kan förstå hur det känns för just mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0