jag känner han som faktist ingen riktigt känner

Home sweet home!
Idag har jag, åkt bil, åkt bil och åkt bil. jaja, jag dog inte i alla fall. Sen när jag kom hem vid fyra var jag glad, oj vad jag gillar att komma hem, lägga sig i sin säng för en sekund, egentligen vill jag aldrig lämna den då, men åt och bytte om på samma gång för att hinna till fotbollsträningen. Rätt tråkig var den faktist, ingen fatr alls. Så var det spelar möte, det var väl bra med information osv för sesongen men kunde lika gära struntat i det känns det som nu, fast, hade vi inte haft det hade jag haft 103218 frågor och funderingar om några veckor så lika bra att ta det på en gång.
Jag vill inget annat än att sova just nu faktist. Men jag kan inte. Så jag ligger i min säng och har no lust att blogga men bloggar i alla fall. Värt.
Imorgon är det skola igen, det enda som känns bra med det är att få träffa alla igen, fast det känns bara jobbigt just nu. Vill stänga in mig en dag helt själv och bara tänka på mig. Det behövs faktust någongång ibland. Nu ska jag sluta blogga! Hörs imorgon

Godnatt!

Peace sofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0