The sun is shine for you

Jag känner mig glad, men på samma gång så nere. Solen och vännerna får mig att må bra, alla fina vänner, solen, min familj, träning! Tom skolan känns helt okej så här efter två dagar. Även om jag inte är överkycklig att sitta där och plåga min stackars hjärna med endel onteressanta saker så mår jag så bra, så det spela egentligen ingen roll. Dock är jag ju som jag alltid har varit och tar på mig lite för mycket saker, endel känns jobbogt ju, annat, kan jag leva med, det mesta.
Nu är faktist livet enkelt, varför kan det inte alltid vara så? Man är motiverad..Så klart vill jag alltid mycket, för mycket.. Jag tror detta sprotlov var vad jag behövde för att få bort min deprition.. Nu ska jag vara positiv, vänta och se vad som händer imorgon!


Idag har jag varit i skolan, det var kul, och okul, skoltröjorna osv är as jobbigt att ha hand om, för alla har så mycket viljor, och alla kan inte få som de vill, vilket leder tíll irritaton på mig och linnea, men det går väl över det också.
Efter skolan så gick jag och köpte en smothi, sedan tog jag bussen ner till stan och väntade på alex som kom och hämtade mig vid lyran så åkte jag med henne till träningen. Som var kul.. lite grinig på mig själv, men börjar vänja mig nu, iaf när det gäller på fotbollen, som att det är typ bara där det händer..
Sen duschade jag o så i arenan och gick ut och satte mig o pluggade lite samtidigts om jag kollade när IFK's herrar tränade, det är skönt att plugga när det händer lite runt om kring, lite så där lagomt mycket.. Eller det beror på vad det är. Jag har egentligen ingenting att komma med, så jag ska sluta!

Peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0