Letar efter rispor i ytan

Hej!
Sitter och lyssanr på depp musik och deppar till bajs vädret!
Jag vill ha sol idag och inte på måndag!
Igår var som sagt bästa kvällen på länge med min bästavän. Efter att hon åkt hem satt jag uppe jätte länge och pratade lite med folk. Och sen somnade jag!
Så vaknade jag nyss och har spelat sims en stund. hah, jag är inne i min sims fas igen, dom kommer och går lite;$
Nu ska jag gå och platta mitt hår och sminka mig osv, idag ska jag träffa marcobabe!
Ha det bra så hörs vi ikväll my friends!
Peace sofiA

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad ha du haft för dig idag?? :D

2010-05-16 @ 00:17:57
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0