Att sånna chanser kommer en gång bara, aldrig att de kommer två

Hej!
Jag la upp några bilder för att victor klagar på att jag inte lägger upp så många längre, men, min kamera är på lagning. sorry. 
Idag har jag varit i skolan, haft matte prov, bajs. men jaja. Sen åkte jag emd viggi hem, lagade mat åt han, fast förs satt vi typ i köket o fika med hans mamma och syster dotter och hans systers kille. yea. Sen blev det en dusch under kranen för min del. tack. eller så. man ska inte bråka med victor och vatten. Men han ska fan få igen!
Nu har jag nyss kommit ut ur duschen, varmt o goet vare, och länge duschade jag!
Nu ska jag snart sova, imorron är det västerås som gäller, SM i fotboll. NICE. fast det är ute, nice.
ne, nu jädrar. Film, sängen och föresten, lite hostmedicin!
Yea!
Peace and love, o här kommer en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0