cause i saw the end, before we start

Hej!
Sitt ligger i sängen, men får inte till det riktigt skönt, jobbigt. Tända ljus och lugn musik är det som gäller, ååååh, jag är dyng trött...
idag var det skivstång först kul. sen spontanshoppa på stan för att jag ville inte ha på mig kläderna jag hade med mig efter duschen. Så på stadsbussen till skolan sen drog jag ett ombyte. haha, så då har jag prövat byta från byxor till strumpbyxor på en buss också. ahha. Sen lunch, ingen matlust. Sen vikarie och föreläsningar, jag saknar våxnäs på fredag eftermiddagar. Efter det så var det springa till tåget. fan vad jag sprang. Hann gjorde jag i alla fall. 
Nice.
Efter tåget hämtade mamma mig i stan och sedan så hem och åkte till stallet, red både harry och sarino och fixade nattning osv. Bra. Trött tjej här. Nu har jag nyss spelat NHL efter att Felicia åkte och ja. Bra dag. Bra kväll, mycket bra.
Nu ska jag sova. Skönt.
Lev fint hörni.
Peace
Föresten, jag vill verkligen ha långt hår nu.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0