det strålar en stjärna

Hey!
Ibland är det rätt skönt att liksom take a day of. Efter en natt med minimal sömn pågrund av denna sjuka hosta så orkade jag verkligen inte gå upp. Mamma tyckte det var okej att stanna hemma och sova ut en dag nu. Så det var precis det jag gjorde. Skönt!
Sen när jag vaknade gick jag upp, käkade frukost och sen nördade jag the sims. nice. Ska i alla fall ta tag i matten snart. fast först ska jag ta en promenad och få lite luft. Hade världens lust att åka till stallet imorse, fast han bvar redan riden. Hur mycisgt väder är det inte ute? fast, kallt kan jag tänka mig! Men nu, ska jag ta vovven och gå ut i skogen! Sen när pappa kommer hem ska jag övningsköra, och just det, plugga matte var det ja!
Ha det fint, jag hör av mig ikväll,
Pece and love
första bilden på bloggen, sminket från förr nyår. hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0