det var tungt att gå,

Hej!
Sitter hemma hos Gabbie och David och ja, är själv. Dricker te och skriver engeska. Eller ska börja snart i alla fall. Ska försöka vara klar med engelskan till Jul har jag no bestämt mig för. Det lir bra det. För liksom, då är jag klar efter fotbollen på tisdagar. bra.  
I alla fall. Som jag sa igår, så missade jag tåget hem, komiskt. Så jag sov på soffan idag igen, sov rätt bra efter gabbies host medicin. haha, det var typ, morfin i. fast, inte så mkt alltså. Fast runt 4 vaknade jag och bara hostade. VIsste intye var jag skulle ta vägen. Det slutade med en tablett som typ påverkar hostcentrum i hjärnan. haha. kul. Jaja, jag har inte mycket att skriva. Oslo, har varit bra. Jag gillar Oslo mer än andra storstäder, för det känns liksom som en liten stad på något sätt. Det är så, så gammalt och mysigt på något sätt men ändå väldigt nytt och ja. Alla är så trevliga osv. Jag ska nog flytta till Oslo någon gång.
Nu ska jag skriva engelska! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0