jag känner hon som sitter ute i december, frosten har byggt bo i hennes hår

Alltså, jag dör ju av kyla. haha. från mig och till farfar är det inte alls långt, bara lite längre ner på gatan. och nu, gick jag hem. hade på mig uggs, vinterjacka, fleece tröja, leggins, vantar och halsduken och höll på at frysa ihjäl. men alltså. kommer jag överleva vintern är frågan, utan att frysa hjäl. inte vet jag. värmde mig med varm obo'y och sockor. skönt.

Sen tänker jag bli lite upprörd nu. alltså. igår, körde morbror hem mig från kristinehamn. Jag hade kilat n på JC och handlat en fin, jätte gosig tröja och sen satte jag  mig i bilen, la påsen bredvid mig tillsammans med mina två väskor och ja, la i plonkan i kassen. inte tror ni att jag glömde min kasse i bilen, med den fina tröjan och plonkan. och inte var morbror hemma förut när jag skulle åka in till staden för att hämta den. här sitter jag utan ny tröja och plånbok. men jag överlever.

Vill ha min kamera nu också, känner verkligen hur bildlöst detta är.. tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0