jag tror vi ljög fast vi sa att det var sant

day 6, your day
ja, min dag. jag vakande, sov i stan. Gick till djurgårdsskolan och satt där. Träffade världens bästa lärare, Ulla. Pratade med henne. Det var fint att se henne igen. sen satt vi mest där, delade ut pennor och lypsyl, papper osv.. ni vet ju.. eller kanske inte, men några vet i alla fall. Sedan efter att ha ätit den otroligt goda maten på min old school... hehe. så åkte vi vidare till stenstalid. Samma sak där, något lugnare dock så vi fick dra vid två tiden. SKönt. Åkte buss ner till staden och gick och hämtade ut min kamera, den har kommit till mig igen, min lilla älskling. farmor körde hem mig hit, åt en macka och nu gör Håkan och min mattebok min kväll. Der behövs innan provet imorron.
Ska också ta mig in till gymet sen och köra ett stenhårt magpass! You go girl!
hoppas eran dag var fin.
Ska gå ut och pröva kameran i vinterlandet senare också. fast först 8 uppgifter i matteboken!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0