just gonna stand there and hear me crye

Nu är jag hemma igen, har varit och tränat, gymmet. Det är skönt. Nu ska jag skita i host fan och börja träna igen. På söndag är det fotboll med Villastaden. Fint. Imorron ska jag spela NHL och dricka julmust. Ikväll ska jag äta taco med familjen och sedan kommer marco hit.
I alla fall har jag ett blåmärke efter bössan förut, den slår till lite när man trycker av, och så blir man blå, speciellt om inte bössan passar. Fast sjutton vad kul det var,
imorron ska mamam baka peppar kakor. muma. så jag ska nog äta pepparkakor till xboxet o NHL också. Oh lusselatter. hihi jum.
Inget mer att säga nu. Så vi hör imorron. Ha en fint fredag!
Peace and love!
'
Jennifer Jannson, fina människa. stöte i alla fall ihop med henne på stan förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0