man måste dö några gånger, innan man kan leva

Day 1 introduce your self

Okej, ha inte höga förvätningar på mig nu. För jag är nog inte så bra att beätta om mig. Johanna Sofia Oliva Forslund, that's me!
Eller är det det? Jag är i alla fall 16 år, föddes den 6 juni 1994 på karlstads BB. Jag är uppväxt och bor också nu i Björneborg. Ett gult hus vid vattnet. Med min mamma och pappa, och min bror simon. Jag har en bror till han bro i Oslo nu tillsamans med sin flickvän Gabrielle.
Jag går i skolan, John Bauer gymnasiumet i Karlstad. Fotbolls profil. det jag brinner för. Fotbollen. Träningen.
Jag är nog rätt energisk. Pratgald, ibland i alla fall. Rätt snäll tror jag. Jag vill att alla ska må bra. Det är viktigt för mig.
Nej, fy jag är dålig på detta.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0