så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

day 5, your definition of love
okej, kärlek, vad är kärlek då? jag vet inte. men jag tror och tänker att kärlek, det är liksom tillåtet, förbjudet, vackert, fult, ensamt, tillsamans. Jag tror att kärlek, är motsatser, men också likheter. kärlek är känslan av lycka. Kärlek är att trivas med sig själv, med någon annan. men, mest med sig själv. Kärlek är nog att hitta sig själv i någon annan person. det är kanske det som sägs, men jag tror att det är så.
men jag tror inte att kärlek behöver vara till någon annan person, utan ett föremål, något man hittar sig själv med, något man trivs med. något man känner något för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0