your name is the splinter inside me

Hej!
Linnea åkte just hem, jag sov hela kvällen igår och ja, det blev inget bak men dét trodde nog ingen egentligen.
Vi sprang ner till pizzan 20 minuter innan så mycket bättre skulle börja och vi kom hem precis när det skulle börja med en varsin kebabtallrik. Sen så blev det film och jag somnade. sen sov jag. skönt.
Idag ska jag träna fotboll, jag har plockat i och ur diskmaskinen, mamma och pappa kommer hem idag, så det ser fint ut när de kommer hem, sen är det ju 1 advent idag också. kul.
Men ska in till staden en sväng innan och hämta grejerna hos morbror osv. det blir nog bra.
inget mer just nu. typ.

tänkte bara säga att jag är glader. hihih:)))
peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0