come home in the middle of night

Hej!
Galen kväll, fin kväll, ja. Här sitter jag med godisskålen bredvid mig och ska snart dra på en film, krypa ner undertäcket och värma mina kalla tår till en film.
vid cirkus 8 kom Linnea, Becka och Linda hit och hämtade upp mig och vi for in till stan. Till Tina. Där blev det dans och sång. Trevligt. Det var en bra kväll. Don worry be happy, är väl orden för det. Nu på hemma plan, björnet, så kom jag nyss innan för dörren. Har varit ute och träffat Robin. Det var bra. Tänk hörni, att jag bara är lilla 16 år. 
Nu, ska jag sova. Imorron ska jag vara med min bror och vara i stallet. Sen ska jag sova ut på söndag. Fint. 
Nu säger jag godatt och hämtar vatten, fy så törstig man blir av godis. Sen! Tänkte jag visa ett kort på jackan o halsduken jag köpte igår, fast, det tar vi imorron!

Fred och kärlek mina vänner

hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0