Du menar att deras tårar kostar miljoner

Jo, nu är det tankeverksamhet i soffans huvud ska ni veta!
Förut, när jag satt hos frissan, tänkte jag på olika ting som är helt jävla sjukt faktiskt.
Jag menar, vem kommer på olika kemikalier osv för att färga hår tex? O har ni tänkt, att det är faktiskt inte bara jorden, utan rymden då, vad finns där? Vi vet ju inte ens om den någon gång tar slut, jag skulle kunna bli sjuk i huvet av att tänka på det. haha, jag skulle verkligen vilja veta. Och denna då, hur i helvete går det till, jo med singnaler jag vet, men det är ju konstigt att vi kan prtat i teleofn med någon i typ Kina eller Losangelas när vi sitter här, det är ju inte direkt, ah, någon lång kabel dit. Och bara grejjen av att vi funkgerar så jävla fort. Att jag kan böja min arm på mindre än en sek och grejerna som händer i armen är sjukt många.
nu ska jag lägga av för nu ska jag kolla på bert och sova!
sovsött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0