!

du sa du skulle aldrig ta en kula för nån
men att du skulle sälja allt du har för att testa
att få bli en ny Columbus, upptäcka känslan
av en 9-millimetersdöd för din älskling
Du sa du söker skäl till sömnlös tid
Som en kniv som sliter upp ditt liv
Nån som du kan döda för
Du spöar femton gangsters för
Okej okej du sa okej jag skär upp hela stan för dig
Nån som du kan blöda för
En två, tre liter som sig bör
Okej okej du sa okej, jag färgar staden röd för dig
sedan vi var små har du avskytt kärlek på film
där dom hänger sig för hjärtats skull framför kameran
du menade att deras tårar kostar miljoner
att Romeos och Werther's död är konspirationer
att alla kyssar som du ser är konspirationer
Att ingen nånsin dött för kärleken
Som en lögn som inte synats än
Du sa att du blir aldrig kär och jag vet hur det är
Din avundsjuka som ett gift när du tittar på andra
Du är min bästa vän jag älskar dina visioner
Vi som generaler främst i Amors plutoner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0