I get high on you baby,

Hej!
Jag sitter i chock här i min skolsal och pluggar matte. Men varför jag är chockad, det beror på att jag har fått kommentarer här i bloggen som om typ jag ville dö på riktigt igår. Haha, så var ju inte fallet. Jag tyckte bara att ja, lektionen var jobbig och jag var trött!

Igår var en ute dag. Efter skolan, när jag kom hem typ kvart i 3, så åkte jag genast ner till stallet, fixade allt och sedan gick jag ut och byggde hinder, det gick SUPER bra att hoppa igår, jag ska ta med min mamma nästa gång och ta lite kort tror jag. Hade ett lågt studs och ett högre plank, han var skit fin, pigg som skrutt men det var super KUL!
Sen fixade jag även sarions box och så cyklade jag hem, duschade, åt kollade på halv 8 hos mig och sen så la jag mig och kollade på film i sängen. Blir väldigt trött av penicillinet. Sen är jag alltid trött på kvällarna ändå men ah,
Nu ska jag plugga vidare på procent och sen skriva klart musklerna grejen. Tilldess hoppas jag att de andra är tillbaka så jag slipper sitta här själv. Kan ju säga att det är rätt lugnt nu nere på hip som alla har special idrott nu.
Sådär ja,
peace and love

Engågn bakade vi tårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0