I have lost myself again, Lost myself and I am nowhere to be found

Hej!
Sitter i sängen, har hunnit vaknat och ätit frukost. Inatt har jag drömt fint. Bra. Sovit gott. Bra. 
Nu sitter jag här och tänkte bara meddela er om att det är förfan bara Oktober. Hello moder natur, vad hände liksom? Inte fan vill jag har snö HÄR nu? lägg av. I alla fall. Pga denna jädra snö, så vill jag åka till badhuset och swimma och plaska lite. Fast ne, för då kommer antagligen jag bli grönhårig tja.
Idag ska jag träffa min farmor, hon kommer snart, ska frächa till mig lite. Sen vill jag träna, och få massage idag, om det går för sig. Ska kolla upp skjuts så är det löst. Skulle va skönt för mina axlar, sen kanske jag kan få en liten privat lektion i latinskamuskler också. Imorron är det sista chansen för en genomgån för provet på fredag. Råplugga ska jag göra iaf. Men idag blir det matte. Imorron är det antagligen stallet och sedan pluggpluggplugg. Jag ska bli grym på kroppen denna vecka i alla fall.
På onsdag är det skolsm och ja. Sen är det lov, lov fattar ni, UNDERBART! En hel vecka för att träna umgås med mina fina och speciellt, den stora grejjen för lovet, åka till Oslo, vara med min bror och Gabbie, det kommer bli fint. Sen ska jag också gå någon kurs på bilskolan, sen får jag köra, på riktigt. tju!
Nu ska jag sätta upp håret, och pudra mig lite, sätta på mig ettpar byxor och min gråa tröja.  jatack.
Föresten, så är jag grymt taggad på snowboard!


Rätt taggad på o träffa evve också.
ha det fint vänner.
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0