It's that allrigth

Hej!
Sitter o pluggar hälsa och idrott, medicinskgrundkurs A. Tjohej!
Duktig tjej är jag. Dessutom känns det som jag har rätt bra koll, mycket fint. Ska bara lära mig latinfan också. Nejnejnej. det har jag inte koll på! Men, då kan jag ju fokusera på det istället nu när jag har rätt okej koll på det andra. Imorron har jag tid på buss till o från örebro, bra. Ska spela skolsm. tjohej, JÄVLAR VAD VI SKA VINNA! huhu, inte förens jag vunnit ska jag gå av planen, det är rätt bra måtto, iförsej, så bryts det väl ibland, men det är en bra inställning i alla fall. Blir spännande o se vart jag får spela också. hu. back, mittt eller forward. yea. hoppas på sista!
Men det är alltid kul att sparka boll, suget är tillbaka nu! ohhyä!
Jaja, nu ska jag göra matsäck till imorron packa läsa lite till o sen sova! Ha det fint kära ni!
Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0