och vågorna de kraschar över dig och mig

Hej!
Sitter nu hemma och gör inte allt så mycket. Dricker loka.
Igår åkte jag in till Victor och umgicks med honom. Det var en bra kväll!
Var på coop och kollade på film, somnade sent efter att vi käkat kakor vid typ 3.
Imorse vaknade vi typ vid, ah, 6 elr så, 7 kanske klockan var, somnade om till 8 o vid halv 9 gick vi o åt frukost. Sen la vi oss o kollade på tv igen. Runt 11 hade jag en gymtid för att fix till mitt program på gymmet. Det gick fint o tränade efter det ordentligt också. Sen duschade jag och cyklade hem till marco och tog med honom till victor. Fast, när vi cyklade, så ramlade jag, och jag tror att jag ska köpa en cyklehjälm nu, för jag är så dålig på att cykla. 
Väl hos vicotr, lagade jag pannkakor och det var gott.
Sen kom min granne och hämtade mig, tack. :)
nu ska jag typ plugga. TJOHEJ!
taggar nu kan jag lova. Sen ikväll blir det en promenix, sedan passionsfrukt och ensam mamma söker. 
Nu håkan jag och plugg!
Tack och Hej!


gulligt värre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0