som nån som du kan döda för

Hej!
Kröp nyss ner i sängen under mina goa täcken och ska sova snart.
Idag var det fotboll för första gången på länge. GOET!
Kändes oväntat bra på något sätt. Jag vet inte. I alla fall så var det engelska sen o det gick faktiskt fort. Fint det.
Sen köpte jag smink o sen träffade jag victor, marco, björn och keith en sväng, så skulle jag o marco ta 22 över tåget, fast fasiken så missade vi det o skulle vänta på 49 tåget som var sent till 5 över 5. Kill me tänkte jag.
När jag väl var i stan så träffade jag fia och vi gick till gymet o träna. Fint gick det. jag ska bli stark chey nu. 
Nu ska jag sova, imorron är det skola, seg dag med svenska o matte, ska fixa matten imorron så jag fattar o sen ska jag typ, hem o träna elr något, eller så tar jag vilo dag.
Det är dags för massa konditions tränining nu också! yea,
Natti natti!

Mjo, jag vill va blond, brun o ha långt hår igen, sånt kostar pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0