jag har trillat dit, jag har fallit jag har vaknat.

Hej!
Jag är utan min fina lilla telefon. Jag var tvungen att lämna in den, och här sitter jag med den gamla skiten. usch!
Det värsta är musiken, inte fan kan man ha något spotify på denna gammla godingen.. to bad. vad ska jag göra? Sålde ju ipod fan för typ 4 dagarsen också. to bad.
Har haft en super fin ridtur på mitt monster till bus ponny. det är underbart att åka till stallet och bara koppla av. så lovely. Sen var harryboy fin och nyklippt och gör dukitgt! då är det roligare. imorron är det fystester, jag och grapparna.. tjohej! I hope att Viggiboy kommer snart också!
Nu ska jag gå och bädda sängen och lägga mig och läsa boken som vi har i svenskan. sov fint
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0