jag kommer inte på nån rolig text

hej alla sofias bloggare :) victor är här idag igen. shit tredje gången jag skriver här nu.
ja med tanke på att aldrig sofia lägger upp ngt kul så får väl jag blogga åt henne. hon vet inte om det men jag hoppas hon inte blir allt för sur :)
Igår ialla fall så åkte jag och björn ner till skara för att han skulle få en ny baslåda till sin bil.
det var meningen att jag och sofia skulle umgås så hon blev väl inte jätte happy men när vi åkte hem från skara så stanna vi i björneborg och tog med henne hem :)
så hon sov hos mig inatt och sen imorse så låg vi i sängen till typ hav 2 och bara tog det lungt.
efter det så hoppa vi på cykeln och drog ner till stan och åt pizza, eller sofia åt nacho talrik.
Sen när vi kom hem så låg vi bara på gräsmatan och tog det lugnt.
Och nu spelar hon match och jag har tråkigt :)
det vart inte ett så roligt inlägg men ni fick ngt att läsa ialla fall :)
här får ni några bilder :)
bild från i lördags när vi va i gullspång
bild från förut när vi låg på gräsmattan
bild på min hund zimba
sen avslutar vi med en snygg bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0