My words they don't come out right

Hej!
Sitter hemma i min säng och ska snart byta om för att åka in och kicka boll. Victor är sjuker, var och kollade hur det var med honom förut när jag kom hem från skolan. Han låg mest i soffan. Jag var inte kvar så länge utan åkte ner till staden och tog bussen hem. Sen jag kom hem har jag mest inte gjort någonting. Målat lite ramar och käkat glass. Är jätte taggad för imorron, frågan är om jag är det imorron. halv 8 ska jag vara hos Ullerika och träna fotleden efter som att vi har idrott senare på min egentliga tid hos sjukgymnasten. I alla fall, så imorron ska vi vara på Enjo och köra ett spinning pass och efter det ett core pass. Super kul ju! Sen ska jag nog vara med Julla tror jag. Nu ska jag byta om och köra in till träningen, ha det fint.
peace

Kommentarer
Postat av: Julia

vilken fin tjej!

2011-04-07 @ 18:31:33
URL: http://endastjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0