tror att det här kan vara början på nått stort.

Hej!
Sitter i Victors soffa med Victor och vi ska snart åka över till karlstad och gå på bio med hans föräldrar, ska äta med med tror jag, så nu sitter jag och ska snart ta tag i mitt utseende. imorron är det skola igen så ah, en ny jädrans vecka och det är bara att bita ihop. Har ett sista matte prov nästa vecka, alltså, vecka 15. om jag fixar det och fixade det förra så är jag klar med matte A, förutom nationella då. Så är det skit matte B. usch. jag hatar matte. jätte mycket. haha.
sen hade jag en fin morgon med Victor också. Vi hade en riktig söndag morgon. precis som den ska vara. nu har jag mensverk så ska ta en alvedon.
Peace
this is my crazy boyfriend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0