When you say your heart still sings when you with me

Hej sitter och lyssnar på musik, sån där go musik som man känner sig 1000 meter upp i luftren av. haha, jag låter hög. men så är det inte. jag pluggar faktiskt matte.
Min pojkvän har gått och blivit sjuker, så kom sent till skolan och sket i fotbollen för att jag hostar så och vill inte att andningen blir sämre, som vi tränar ute hoppade jag träningen idag.
Alltså, det är fredag imorron, denna vecka har gått bajs fort. Det är liksom fredag imorron. Goet mos. Då är det helg, och på lördag är det match, sen ska vi nog till Hova. tror jag. Och nästa vecka har vi insperations vecka och matte prov, eller jag har. för jag har inte gjort Grafer och Funktioner än.
Och sen har jag praktik och sen är det ett underbart lov, Håkan och vänner och bara må bra!
så ska mitt lov se ut. Nu ska jag jobba. Ha det fint!
Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0