love is you color

Hej! Sitter och skriver om franska revoultionen och tror att det hade varit interessant om jag, liksom kunde läsa och engagera mig ordentligt och inte känna att det bara är en vanlig uppgift som dessutom ska vara inne på fredag. tjuu. imorgon så ska jag på träning på morgonen, sen är jag ledig, ska nog till skolan och fixa lite ändå, för klockan 6 har victor sin prämiär på filmen om närmobbing på stor bio duk, själv visas ju jag upp. hah! ska skita i franska bajsen nu och gå ut och springa, good va? peace and love peopele. ser fram emot lördag föresten då blir det tjej mys på hög nivå, jag julia,julia,jonna,linn,linn&vickan! FANTASTISKT BRA! sov gott peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0