i'm in the corner watching you kiss her

hej! Sitter vid min dator, pappa fixade den idag så den fungerar lysande! fladrar lite i skärmen när man startar den.
Sitter i handduk än, fast det var en timme sen jag kom ut ur duschen efter träningen som gick fort, det var rätt kul med träning.
Imorgon ska jag och mina föräldrar åka till storstan.. eller karlstad. haha. handla lite till mig. kanske ett par stövlar, eller ett par stövelskafft bara. har inte bestämt mig än. Funderar på vad jag behöver. Ska packa lite för helgen o så också. Men nu är det slut på inlägget.
pusss

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag ska oxå till karlstad idag :d

2011-06-03 @ 07:56:55
URL: http://rrudmalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0