Det finns inga rikitga sår, det finns inga

Hej!
Inte bloggat på några dagar, men det gör inget. Det tycker inte jag i alla fall.
Sitter just för tillfället i min säng, har spenderat min dag i den. Linnea drog för en timme sen och nu är jag bara kvar här. Igår var det en bajs match, det var inte värst kul. Funderar på att vila från träningen idag, är inte sugen alls om jag ska vara ärlig. Då kanske man ska vila? Fast jag får så dåligt samvete. det är faktisikt inget bra.
Jag vet inte, vill till hesten, men vet inte om han redan gått idag.
Igår kom Johanna, Per, Lukas, John och affe hit, så jag och linnea busade lite med grabbarna och sedan hamnade vi alla i mamma och pappas säng, med godis chips, läsk och mulan, toppen! haha.
Alfred är så söt. haha,
jag fick en puss av honom, så sgäer han efter åt, "jag torkade inte bort pussen" haha!
Sen så frågade jag om jag fick en kram till, så säger han "det behöver du inte" fast sen behövde jag det 1 minut efteråt. GULL UNGE!
Nu ska jag ta tag i livet, stallet eller möta mamma och pappa.
ha det fint.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0