do not do, what you not wanna to do

Hej! Sitter på svenskan och gör verkligen ingenting! Lysssnar på Johnny Cash. Men det är nog så kul det!
Jag borde verkligen ta tag i presentationen, har kommit på vad jag ska prata om nu. Ätstörningar. ska ju vara om hälsa. men orkar inte ta tag i det nu. Det är så mycket i skolan just nu. psykologi, svenska, engelska och typ idrott. ska skriva om något som jag inte ens var med på, någon som jag aldrig gjort? jag har verkligen inte en aning.
Nu ska jag ta tag i livet, är så omotiverad. och går som faen. Har matte prov och grejer också. hoppas jag hinner iväg med två tåget så jag hinner till Guy.
nu ska jag förtsätta göra ingenting.
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0