min dröm är din

efter en förlust och en lårkaka släpper det nu och här sitter jag och surar och små grinar lite tillsammans med mina makisar och köttbullar. en skit förlust och hittade inte rikigt mig själv idag när jag spelade, fanns inte det där jävlar anamat som brukar komma atomatiskt, vet inte vad det berode på men, ahja, vad gör det om typ n¨ågra dagar?
jag och min mat ska i alla fall dissa matte boken en stund och mysa till en film, fast, maten är slut och jag är super mätt, så det blir jag och tallriken. tillefterrätt blir det en stort glas te.
nu ska jag få upp mitt depp humör och kolla på en toppen film, typ lejnkungen tre eller så. eller någon töntig tjej film.
ha det fint hör ni!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0