och vem blir inte ful i 60 watts ljus?

hey! trött tjej med ont i magen sitter i soffan och ska snart ut i backen igen, sen åka längd, och sedan kanske till badet idag igen och bubbla och ja, typ det. Sen ska vi ut och äta ikväll. det blir trevligt. Det börjar bli lite tröttsamt här nu om jag ska vara ärlig. Samma backar, sen är det blåsigt osv, fast, jag tycker om det ändå. Tycker om snowboarden hihi.
och höni, jag är inte säker på att jag kommer åka mer bräda idag utan dra ett eller två varv på fem kilometarn. får se, men sugen på att träna, det kan jag lova att jag är.
Nu ska jag i alla fall inte sitta i soffläge mera utan gå ut i friska luften i alla fall.
ha det fint,
peace and lovee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0