tänk om jag blir någon annan, som inte känner någonting

Hej, sitter och lyssnar på en underbar låt som jag fick tips om på julias blogg. toppen!
Har varit ute och kört lite med pappa nu, hämntade cyklen i stallet och lite så. Idag var dte vårkänslor i stallet kan jag lova. mockade och fixade hos pollarna och sedan red jag och harry till skogagårn och tillbaka. goa blåsor jag har på fingrarna nu. usch. men han gick kanon. jobbade på tygel hela vägen i skritt mest, men också trav och galopp. han blir så sölig bara när vi galoppat ute i skogen och idag ville jag ha resultat i skritten så det fick bli det. ska snart gå och lägga mig efter att jag packat, har träning imorronbitti.. men det blir nog bra. trött osv.. skulle vilja att mín pojkvän kommer och sover här. vilket han nog inte gör. bajs.
nu ska jag borsta tänderna och kolla på en film. ha det fint.
peace

otroligt bra häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0