i'm in love, i'm in love and i can't not get enough

Hej!
Nu är det ju vår! hejhopp våren!
Sitter i skolan och har engelska, jävlar vad jag har engelska kan jag lova er! Bloggen är toppen då, har gjort ett förhör på glosor som gicl helt okej sen så har jag gjort ett test på läsförståelse i nationella proven. Det gick bra så jag gjorde inget mer. grym. ska skriva min muntliga presentation nu, men jag vet inte vad jag ska berätta för mina kära vänner om, that's a problem.
Nu kom solen fram också, hej på den. Sla fixa sunglasses till veckan, inte denna för jag är rätt så pank. eller just när jag sitter här. bara för det vore en negerboll gott. mumma. 
Jag är yr, hah. flum. Skit nervös inte kul.
taggar som sjutton för sm kvartsfinal mor norrköping johnbauer som startar klockan 1, det blev inte bättre med min nervositet för att jag skrev så. nej, nu blir det delicatoboll!
ha det fint!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0