vi ska alla en gång dö

Hej!
vilken dag, vilken morron, usch! jag är så trött så alltså, ah, men jag måste, jag måste verkligen. Har muntliga presentationer i både negelska och svenska och jag vet inte vad jag ska prata om, det värsta är att båda är nästa vecka. jag måste ta tag i det nu. Har tå altenativ, efter som att det måste handla om hälsa/idrott så ska jag antingen prata om hästsport eller ätstörningar. Det känns på ett sätt lättare att prata om hästsport, för det kan jag mycke om, men det känns som att det är mer intressant att prata om ätstörningar för de som lyssnar liksom. 
skit samma, varför säger jag detta till er för? i brist på annat? jag tror det va. 
Jag skulle vara världens lyckligaset människa om jag fick åka hem och sova nu. under ett varm täcke, och victor som pillar mig i håret.
imorse var mina halsmandlar svullna också. goet.
skit samma.
ha det bra.
peace

detta vore underbart nu, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0