Blir blind när alla lampor lyser

Hej!
söndag, känns som lördag för jag är ledig imoron vilket betyder, två dagar i skolan denna vecka och en nästa, sen är det sommar lov. Fantastikst. 
Känns inte dom det dock, det blåser, fast solen skiner. 
Min helg, super bra!
I fredags var jag hos Linn, med Julia, Vickan och Jonna, super trevligt. Vi grillade och åt chokladmouse och hade det bara super trevligt. Sen gick vi ner till stan och då drog jag hem i o för sig. Lördag, en bussresa till säffle för match, vilket resulterades i vinst, tre poäng till villastaden, bra. Sen hem och fixa mig, och hemma var mina vänner Linnea och Becka. När jag var done. Åkte vi till Stefan och var där, träffade människor osv. Trevligt. Sen ner till stan igen, och jag åkte hem. haha. 
Idag vaknade jag up bredvid fina viggi. och vi låg och drog oss rätt länge. Tills mamma kom ungefär.
Då hämtade vi upp Becka och Lenny(Linnea) och vi åkte till stallet. Jag hoppade harry och becka red sarino. 
Det var väl min helg ungefär. så nu ska jag eh, äta rabarber paj, när jag smält maten lite och sedan vet jag inte. Gå ut och gå, how knows.
Lite bilder från stallet förut, alla tagna av becka.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Men gud, den sista bilden blev ju helt underbar! :o nu är jag stolt!

2011-05-29 @ 18:43:53
URL: http://rrudmalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0