men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Hej!
Arg tjej här ifall ni undrar. Så jälva trött på denna jälva skolfan och att jag ska sitta här och göra uppgifter för nästa år när jag är klar med allt i skolan. De gör fan allt för att man ska sitta kvar här. Så jälva ovärt. Jag har ju världens samvete så kan inte gå men de 30 minuterna innan jag slutar tänker jag gå. åker två tåget hem, punkt slut. Jag är i alla fall trött på skolan trött på lärarna och trött på att de ger mig ovärda uppgifter som inte spelar någon roll alls. Därför sitter jag på facebook och bloggar och skiter fan i vad de säger. cool tjej. vågar inte gå dock. hah.
en bajs timme kvar, ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0