mins bara allt det bra

Det är soligt och blåsigt ute, vilket betyder, sofia kan inte ligga ute och sola. Jag vaknade rätt nyss, åt nyss en macka och nu är jag mätter. skönt att inte vara i skolan idag och ladda upp för nationellt prov på bästas ätt idag.. eller?
Ska försöka komma in till Guy och fråga om han kan göra något åt  min nacke för jag har jätte ont, är stel i nacken, tror jag gjorde något med den igår. 
Knät är mycket bättre, det är bara en smäll, det känner jag, kanske en liten sträckning på basidan men jag är på G på träningen imorgon igen. Jag ska även ringa svea och fixa en klipp tid. kanske, troligtvis inte får en idag, men kan ju hoppas. ska i alla fall sluta upp med att blogga och ringa mina samtal. Fylla i till sommar jobb nu i maj okckså smart!
ha det fint!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0