real love, i'll give it

Hej!
fullt med folk på träningen, jag och julia. Så vi tog ett var på 6km med pinge och det är otroligt skönt nu när det är gjort och jag sitter ny duschad i viggis säng med vatten och musik. lugnt och skönt är det.
Idag bestämde jag att fy tusan nu ska jag ta tag i springningen på riktigt för det är riktigt skönt faktiskt! Så punkt slut.
Imorgon ska jag nog ta mig en sväng också tror jag, men först skola, och jag har sov morgon! till 11 så ska ta tio bussen tror jag!
Nu ska jag sluta upp med bloggandet för jag torr blogga bara, det är inte så kul att läsa, jag förstår, så ni får en bild på mig och Linnea, min bästa kåmpis
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0