sju sorger och åtta bedrövelser

Hej!
Igår var det vårruset och astman är otroligt jobbig nu. Pollen och Astma ingen bra kombo. Men jag tog mig runt på 24 minuter, helt okej nöjd är jag!
När jag kom till victor hade bajsen köpt en bok till mig, han är nog välrdens sötaste tror jag. Världens bästa pojkvän!
Nu sitter jag och pluggar, tror svenskan kan bli bra, meningarna är jag nöjd med, så ska jag bara finslipa den lite så kanske jag kan lämna in den på måndag iaf!
Min blogg är rätt trist just nu för det handlar om plugg typ, men sen är det sommar, sen är det lov och då ska jag skriva massa kul som jag ska hitta på!
Nu plugg och ikväll fotbollsträning!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0