Jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig

Hej!
Jag har ingen fanatsi så orkar inte blogga men tänkte att jag skulle berätta för er om min helg. och om hur glad att jag ska snart åka utomlands med Victor och hans familj. I fredags var jag sur och ville mer än allt annat inte bo i björneborg utan hemsk gärna ha en lägenhet i Karlstad. För jag fick vänta på bussar och så vidare, hemskt är det. Speciellt när man är trött. Sedan åkte jag hem älskade min mamma för att hon stod vid coop och hämtade mig, hon köpte jordgubbar till mig också! Drog till Victor igen när mamma och pappa åkte till oslo. Och här har jag tillbringat min helg, with victor. På lördagen vakades match. Det blev ett mål, och det var det goaste skottet på länge, målet var snyggt också. hihi.
Efter matchen vart det godislagret och sedan grillades det, vi åt färskpotatis och det var super gott. Efter att nte gjort något så ringde vi jonna och vi cyklade/åkte långboard till statoli och köpte loka, sedan hem och kollade på film. Idag var det upp vid halv 12 och till Deje för att stå för U-laget de hade ingen målvakt. Detta resulteades i en förlst och ett knä som är hemkt just nu. ont som bara den och det blev inte bättre av att jag gjorde något med det just precis.
Till sist tänkte jag säga att jag har en toppen pojkvän och längtar till sommaren och att jag är glad för att inte gå till skolan imorgon, blir så när man är duktig och gjort klart allt! huh!
Nu ska jag snart äta mat och sedan till Björneborg.
ha det fint.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0