I told you to be patient, I told you to be fine, I told you to be balanced, I told you to be kind

Hellu!
sitter i skolan, skriver ner min planering till onsdag. ska bli kul att se hur det går. jag ska liksom stå där själv. och berätta hur man gör. super skoj. men lite förväntans full är jag allt. idag så ska jag vara med linnea! saknar min tok. Vi ska faktikst till mig och sen ner till idrottshallen och toka. jag ska ta lite bilder för min planring så jag liksom kan visa det i text också, lite svårt att beskriva hur man värmer upp nacken annars.. eheh.
Annars är livet helt okej. i lördags hade jag och victor varit ihop i 365 dagar. Det känns fint. Det ska bli så många mer dagar, år och månader. för vi har något för fint för att det ska få förstöras. punkt. 
Nu ska jag arbeta, yes!
ta hand om varandra, och glöm inte, du är viktig!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0