I'm falling, say my name

ny färgad i håret, blonderad ochh wops, så fick jag tuggumi hår. På lördag är det bröllop och, föresten, jag har haft en bra helg!
I fredags var jag hemma pga sjuka, sen skulle jag färga håret. Efter det gick jag till Frida och Alva och umgicks med dem hela dagen!
Sen kom viggi, det blev one tree hill, chips, dipp och soffmys! På lördag åkte rolig flickvän med och gick på hockey, sen sov hon . mycket rolig. Söndag var en ruskit mycket söndag. Söndags känsla över hela mig. sängen, lasange till lunch och pizza på kvällen. Så vare. One tree hill igen, jag är beroende och gosi med min Victor. Idag ska vi plugga, ocg gå ut på en promenix. Denna veckans mål, skriva klart Rehabiliterings uppgiften. Nu kör vi vecka 39. Bye bye
peace föresten, ikväll, ska jag kolla på one tree hill I LÖVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0