It's a small crime and I got no excuse

Hej!
Det ska bli super kul med bröllop på lördag, jag längtar!! allt är klart nu så det känns väldigt bra. har nyss varit och hjälpt till att stryka brudklänningen. super fin. Imorgon har jag studie dag. ska till Linn klockan ett och hon ska testa göra mitt hår. spännande! känns så skönt att det är Linn för jag litar verkligen på henne, känner mig i trygga händer!
Idag har jag varit i skolan, hart träning. kul. sen åkte jag hem för hade ingen dator, glömmde den efter mitt lilla panik anfall imorse. haha. Så imorgon har jag tänkt plugga också! sen har jag tränat ikväll med och varit och testat Camillas uppsättning till på lördag.
nu kommer snart victor hem efter hockeyn. så vi ska mysa gärnet kolla på ONE TREE HILL. MM bäst!
ha det fint friends
i'm in lööööv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0