jag var nog någon annan innan jag kände dig

DYYNG taggade var jag på att plugga när jag kom hem. Köpt lite godis, tänt ljus mys kläder. ja ni vet! SÅ FUNKAR INTE DATORN! kill me. kände jag väl. Har i alla fall världens bästa pappa, tog hans dator gjorde en uppgift som jag inte börjat på och skickade just in den, KANON!
Imorgon är det wet west träning med skolan, klockan 9. jag är taggad. hoppas att jag hinner till linnea, men är rädd för att jag inte gör det. bajs. jag har dåligt samvete. ska plugga gärnet om det går, och lämna in skorna på om klackning och så. hoppas jag hinner smita bort en sväng även om jag inte över nattar! ska i alla fall packa nu, sen ska jag sätta på sex and the city och krypa ner och sova!
föresten, bra spelar möte förut!
ha det kanon!
LARS WINNERBÄCK I KARLSTAD PÅ PIP! I LÖÖÖÖÖV IT!
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0